הלוואה על חשבון הפנסיה

זקוקים להלוואה מיידית? תוהים האם לפנות לבנק או לרדוף אחר חברות האשראי? אנו ממליצים לכם לחשוב פעם נוספת. רוב האנשים עדיין לא מודעים לכך כי ההלוואות עם התנאים הטובים ביותר מגיעות לכם בעקבות החיסכון הפנסיוני שלכם.
להגשת בקשה לקבלת הלוואה מלאו את הטופס:
הלוואה על חשבון הפנסיה
הלוואה על חשבון הפנסיה

מה זו קרן פנסיה?

מדובר במוצר חיסכון פנסיוני שנועד לשמש אותנו כמקור הכנסה לאחר שלב היציאה לפנסיה, כתחליף למשכורת החודשית אותה הרווחנו. החיסון הפנסיוני שלנו נושא עימו ביטוח, אשר נועד לספק לנו ולבני משפחתנו הגנה על הסכום שנצבר במקרה של מוות או אובדן כושר עבודה. בכל אחד משני המצבים הללו קרן הפנסיה עשויה להעניק קצבה חודשית לנו או לבני משפחתנו בהתאם לסכום שנצבר.

מהו חוק פנסיה חובה?

החל משנת 2008 חלה חובת הפקדה לפנסיה לשכירים ולעצמאים. כל מעסיק חייב להפריש לקרן הפנסיה של העובד/ת שלו החל מהחודש השלישי לעבודתו/ה, עבור נשים בגילאי 20 ומעלה וגברים בגילאי 21 ומעלה. לעובדים קיימת הזכות לבחור את קרן הפנסיה בה הם מעוניינים, במידה ולא יקדימו לעשות זאת הם יופנו לקרן הפנסיה שהמעסיק יבחר עבורם.

מהי הלוואה מקרן הפנסיה?

כספי קרן הפנסיה מהווים כביטוח עבור הגוף שמעניק את ההלוואה, מבקשי ההלוואה נהנים מתנאים משתלמים במיוחד וריביות נמוכות תודות לבחירה באפיק זה, לרוב אישור ההלוואה מקרן הפנסיה מתקבל במהירות ובקלות ביחס להלוואות בנקאיות או אלו של חברות האשראי.

מתי ניתן יהיה להשתמש בכספי קרן הפנסיה של מבקש ההלוואה?

הדבר יתאפשר רק במידה ומקבל ההלוואה לא עמד בתנאי ההלוואה שנקבעו מראש ואינו החזיר את סכום ההלוואה בפריסות התשלומים שנקבעו. במידה ומקבל ההלוואה עמד בתנאי ההסכם והחזיר את התשלומים כפי שסוכם – הגוף המלווה לא יגע בכספי הפנסיה, והם ימשיכו להצטבר בקרן עד למעמד הפרישה.

מהם תנאי ההלוואה המקובלים על חשבון קרן הפנסיה?

תנאי ההלוואה צריכים לעמוד בתקנות המס ובמדיניות של הגוף האחראי על ניהול הקרן, לרוב תקנות אלו כוללות:

סכום ההלוואה

לרוב סכום ההלוואה מותנה בשווי חשבון הפנסיה (העומד לרוב על גובה של עד כ-30% מהסכום הקיים בקרן). הכוונה היא לדאוג לכך שהפרט לא יסכן את כלל כספי הפנסיה שלו במידה ולא יעמוד בהחזר ההלוואה, והמלווה יאלץ להפריש את ההחזר מכספי הפנסיה של מקבל ההלוואה.
*סכום ההלוואה המינימלי עומד על כ-10,000 ₪

ריבית

ההלוואה תהיה מלווה בריבית, לרוב הריבית תהיה צמודה למדד או בריבית שקלית שנתית שאינה צמודה, כך או כך מדובר בריבית מוזלת ביחס להלוואות בנקאיות או הלוואות הניתנות מחברות אשראי.

שליחת טפסים

על מנת להגיש בקשה להלוואה על חשבון הפנסיה יש לצרף מספר מסמכים, לרוב זה מסתכם בצירוף צילום תעודת זהות, העתק תעודת זהות של בן הזוג או אישור על ניהול חשבון הבנק.

הלוואה ללא ערבים

בהגשת בקשה להלוואה על חשבון הפנסיה אין צורך בערבים או בביטחונות מעבר לאלו הכלולים בקרן הפנסיה.

ציון תקופת ההחזר

תקופת ההחזר תיקבע לפי הגוף שנותן את ההלוואה, אנו ב"מיס פנסיה" מאפשרים פריסת תשלומים נוחה המתפרסת למשך תקופת זמן של כ-7 שנים.

מדוע כדאי לקחת הלוואה על חשבון הפנסיה?

כספי קרן הפנסיה נחשבים לכסף בטוח ומאובטח, לכן הם מהווים כביטחון מוחשי עבור הגוף שנותן את ההלוואה ומאפשרים תנאים גמישים ונוחים, ריביות מוזלות ואישור הלוואה מהיר במיוחד. בנוסף, עבור הפרט המפריש לקרן הפנסיה לא תורגש גובה ההלוואה בכיס – וזאת משום שכספי הפנסיה מטרתם להיצבר עד לגיל הפרישה, מה שמאפשר לפרט להחזיר את ההלוואה בפריסת תשלומים נוחה לאורך 7 שנים מלאות, ללא צורך לגעת בכספי הפנסיה! במקביל, קרן הפנסיה ממשיכה לגדול והסכום נצבר.

אם חסכתם בקרן ההשתלמות או בקופת הגמל, ישנה אפשרות לקבלת הלוואה על חשבון הקופה גם כאן.

כיצד מתבצע הליך בקשת הלוואה על חשבון הפנסיה?

אנו בחברת "מיס פנסיה" דאגנו לאפשר לכם קבלת הלוואה על חשבון הפנסיה ללא סיבוכים בירוקרטיים מיותרים וללא צורך בערבים. כל שאתם צריכים לעשות הוא ליצור איתנו קשר (באמצעות טופס יצירת קשר או להתקשר למספר הטלפון), לאחר מכן נשלח אליכם שאלון זכאות להלוואה אותו תצטרכו למלא, השאלון בנוי בצורה נוחה וידידותית עבור כל משתמש. כאשר תסיימו למלא את השאלון תצטרכו לצרף מספר מסמכים, באופן מקוון וללא צורך לקום מהכיסא. לאחר שתבצעו את שני השלבים הללו הבקשה תגיע אלינו, אנו נבדוק אותה ונסקור את דירוג האשראי שלכם, ההחלטה בנוגע להלוואה תתבצע לא מאוחר מ-4 ימי עסקים. כאשר בקשתכם תאושר, תקבלו את סכום ההלוואה באופן מיידי לחשבון הבנק שלכם!

על המחבר:
להגשת בקשה לקבלת הלוואה מלאו את הטופס:
חזרה לנושא שעניין אותכם:

להגשת בקשה לקבלת הלוואה מלאו את הטופס: