הלוואה מקופת גמל

מחפשים אחר הלוואה אטרקטיבית בתנאים משתלמים? הלוואה בהסתמך על קופת הגמל יכולה להיות אופציה מעולה עבורכם, אשר תקנה לכם את האפשרות לקבל הלוואה בתנאים מיטיבים - ללא ערבויות וללא בטחונות נוספים.
להגשת בקשה לקבלת הלוואה מלאו את הטופס:
הלוואה מקופת גמל
הלוואה מקופת גמל

מהי קופת גמל?

קופת גמל היא מוצר חיסכון פנסיוני המיועד לפירעון בגיל פרישה, הסכום שנצבר זוכה לפטורים והטבות מס ייחודיים אשר הופכים את האופציה הזו לפופולרית במיוחד. אותן קופות גמל מנוהלות על ידי גופים פיננסיים (כמו בנקים, חברות ביטוח ועוד), אלו מעסיקים מנהלי השקעות מקצועיים אשר אמונים על השקעת הכספים שהצטברו בקופה במגוון אפיקי השקעה, כמו למשל מניות, אגרות חוב ונדל"ן. ישנו מגוון רחב של קופות גמל, כאשר בכל אחת קיימים מסלולי השקעה שונים ומגוונים – חלקם בעלי סיכון נמוך, אחרים ברמת סיכון בינוני וישנם מסלולים בסיכון גבוה.
מנהלי ההשקעות מנתחים את השוק ויוצרים מעין פיזור הנוצר בעקבות מספר השקעות מגוונות, לפי רמת הסיכון שבחרתם.

אילו סוגים יש לקופות גמל?

כפי שציינו, יש מגוון רחב של קופות גמל שונות, אך עיקר ההבדל ביניהן נוגע למטרת החיסכון, תקופת החיסכון, סוג הטבות המס ואופן משיכת הכסף.

קופת גמל אישית

מדובר במוצר חיסכון פנסיוני המציע הטבות מס אטרקטיביות במיוחד – עבור שכירים ועצמאיים כאחד, כאשר ההטבות נוגעות גם למעמד ההפקדה וגם עבור מעמד משיכת הכסף. האפשרות למשיכת החיסכון תתאפשר בגיל פרישה בתור קצבת פנסיה. סוג זה של קופת גמל דומה בהגדרתו לקרן פנסיה אך אין בו כיסוי ביטוחי במקרה של מוות או נכות.

קרן השתלמות

קרן ההשתלמות נחשבת לסוג של קופת גמל אשר מיודעת לפרק זמן נזיל, משמע ניתן למשוך אותו לאחר 3 שנים לצורך מטרתו העיקרית או לאחר 6 שנים עבור כל סוג של מטרה. כמובן שמשיכת הכסף שנצבר איננה חובה לאחר 6 שנים, וניתן להמשיך ולחסוך למשך כמה זמן שתרצו – כולל גיל הפנסיה (וליהנות ממספר הטבות מס משתלמות בהחלט).

קופת גמל להשקעה

זוהי קופת גמל חדשה ביחס לשאר הסוגים שציינו, בעזרתה ניתן לחסוך סכום כסף – לכל פרק זמן ועבור כל מטרה! וזאת עד לגובה התקרה הקבועה בחוק המתעדכנת בכל שנה מחדש. אפשר להפקיד את הסכום הנבחר מדי שנה בעבור כל בן משפחה, מדובר בתוכנית מובילה עבור חסכון מסוים לילד/ה או להגדלת קצבת הפנסיה שלכם.
בשונה מקופת גמל אישית וקרן השתלמות – במקרה ותבחרו באופציה הזו תאלצו לשלם כ-25% מהרווחים אם תמשכו את סכום החיסכון טרם גיל הפנסיה.

מה ההבדל בין קופת גמל לקרן פנסיה?

אנשים רבים נוטים להתבלבל בין השתיים, לכן החלטנו לעשות לכם סדר בבלגן:

דמי ניהול

עלות החיסכון הפנסיוני (דמי הניהול) משתנה בין קופת גמל לקרן פנסיה, כאשר בקרן הפנסיה שיעורי המקסימום עומדים על כ-6% בכל הפקדה ועד חצי אחוז על כלל הסכום שהצטבר. לעומת זאת בקופות גמל, החוק מגביל את דמי הניהול על ההפקדות לסכום של כ-4% בלבד ומאפשר להן לגבות 1.05% לכל היותר על הסכום שנצבר בחיסכון.

כיסויים ביטוחיים

קרן הפנסיה כוללת בתוכה מרכיב ביטוחי במקרים של מוות או אובדן כושר עבודה, כאשר הכיסוי הביטוחי מוצע בדרך כלל בעלות נוספת (אך במחיר משתלם). לעומת זאת קופת הגמל משמשת כמוצר חיסכון בלבד ללא ביטוח, לכן לאלו המחזיקים בקופות גמל מומלץ לרכוש בנפרד פוליסות ביטוח, על מנת לאבטח את החיסכון.

פרקי זמן המשיכה

בקופות הגמל ניתן למשוך את סכום החיסכון או חלק ממנו כבר לאחר 3 שנים, כל עוד מדובר במשיכה לשם מטרת החיסכון שהוגדרה מראש. לאחר 6 שנים תתאפשר משיכה של הסכום עבור כל מטרה שהיא. לעומת זאת, את חיסכון קרן הפנסיה ניתן יהיה למשוך רק במעמד גיל הפרישה/הפנסיה.

מדוע כדאי לקחת הלוואה בהסתמך על קופת הגמל?

אם אתם זקוקים להלוואה חוץ בנקאית בכדי לכסות חוב מסוים, עבור פתיחת עסק חדש או למטרה אחרת, סביר להניח שאתם מחפשים אחר הלוואה משתלמת ובטוחה בתנאים משתלמים. סביר להניח שאתם מעדיפים להימנע מהבירוקרטיה הקיימת בתהליך קבלת הלוואה בנקאית ויתכן שהריבית של חברות האשראי גבוה בהרבה ממה שחשבתם… בדיוק למטרה זו הקמנו את חברת "מיס פנסיה" מלכת ההלוואות שלכם.

קבלת הלוואה מהירה

הגשת הבקשה מתבצעת בהליך פשוט ומהיר, כאשר התשובה מתקבלת לאחל 4 ימים עסקים לכל המאוחר. ברגע שההלוואה שלכם מאושרת – הכסף מועבר ישירות לחשבון הבנק וניתן לשימוש מידי.

ריבית נוחה ומשתלמת

לקיחת ההלוואה בהסתמך על קופת הגמל מאפשרת לכם ליהנות מריבית מוזלת, ומבלי לאבד את הוותק שלכם בקופה או את היכולת להמשיך ולהפקיד אליה סכומי כסף מדי חודש.

פריסה ארוכה

בהלוואה על חשבון קופת הגמל תוכלו לקבל הלוואה לתקופה של עד שבע 7 שנים, מדובר בפריסת תשלומים נוחה ומשתלמת במיוחד.

צבירת הכסף נמשכת

כל עוד תקפידו לשלם את ההלוואה במועד ללא חריגות, כספי החיסכון שלכם יישארו צבורים בקרן הגמל וימשיכו לצבור תשואה ורווחים.

כיצד מגישים בקשה להלוואה מקופת גמל?

חברת "מיס פנסיה" מאפשרת לכם לעשות זאת בכמה שלבים פשוטים! כל שאתם צריכים לעשות הוא ליצור איתנו קשר על ידי השארת פרטים בטופס בעמוד, לאחר מכן יישלח אליכם שאלון זכאות ייחודי שיצרנו (אל דאגה, הוא פשוט וידידותי במיוחד). כאשר תסיימו למלא את השאלון תתבקשו לצרף מספר מסמכים רלוונטיים – הכל באופן מקוון ללא צורך לזוז מהכיסא. לאחר מכן תמתינו עד 4 ימי עסקים כאשר תתקבל התשובה הסופית לגבי סטטוס הבקשה. כאשר הלוואתכם תאושר – הסכום יועבר במיידית לחשבונכם.

על המחבר:
להגשת בקשה לקבלת הלוואה מלאו את הטופס:
חזרה לנושא שעניין אותכם:

להגשת בקשה לקבלת הלוואה מלאו את הטופס: