הלוואה מקרן פנסיה הפניקס

הלוואה מקרן פנסיה הפניקס מאפשרת קבלת הלוואה בריבית משתלמת, פריסת תשלומים ארוכת טווח וקבלת הסכום המלא בתוך מספר ימי עסקים בודדים. הפניקס מציעה מגוון סוגים של קרנות פנסיה מובילות, המאפשרות גיבוי במקרה של לקיחת הלוואה לכל מטרה. מדובר בהליך פשוט ומהיר המאפשר גם למסורבי הלוואה בנקאית ליהנות מהלוואה משתלמת בתנאים נוחים.
להגשת בקשה לקבלת הלוואה מלאו את הטופס:
הלוואה מקרן פנסיה הפניקס
הלוואה מקרן פנסיה הפניקס

מהי חברת הפניקס פנסיה וגמל בע"מ?

חברת הפניקס הוקמה בשנת 1949, מאז היא מעניקה לכלל אזרחי ישראל שירותי ביטוח ופיננסיים. הפניקס פנסיה וגמל בע"מ הינה חברת בת של "הפניקס אחזקות בע"מ" ונחשבת לאחת מבין החברות המובילות בישראל בתחומי הביטוח והפיננסים, היא המחזיקה בניסיון עשיר בכל הקשור לפנסיה, גמל והשתלמות. היא מציעה מגוון פתרונות פנסיוניים לעצמאיים ושכירים כאחד, על ידי מספר מסלולי השקעה המותאמים למאפייניו האישיים של החוסך.

מהן קרנות הפנסיה המובילות של הפניקס?

חברת "הפניקס" מציעה מגוון מסלולי חיסכון פנסיוני, כאשר ה-3 השכיחים ביותר הם:

קרן פנסיה מקיפה

מסלול חיסכון הכולל כיסויים ביטוחיים במקרה של אובדן כושר עבודה ופטירה, ומשמשת כקצבת זקנה. כספי הקרן מושקעים בשוק ההון בהתאם להוראות ההסדר התחיקתי. קרן זו מציעה מגוון מסלולי השקעה שונים (ברמת סיכון פחותה, בינונית וגדולה) ובנוסף מסלול ברירת מחדל המבוסס על מדיניות השקעות בהתאם לגיל החוסך. אחד היתרונות הבולטים של קרן פנסיה מקיפה הוא מנגנון ייחודי המבטיח תשואה לקרן הפנסיה עבור חלק מהנכסים המנוהלים (אשר עומדים כל כ-30% נכון להיום).

קרן פנסיה משלימה

משמשת בדרך כלל כאפיק חיסכון משלים עבור מקור חיסכון אחר, היא מאפשרת בחירה של אחת משתי האופציות הבאות: מסלול עבור קצבת זקנה בלבד, או מסלול הכולל כיסויים ביטוחיים בלבד. מדובר באופציה מומלצת כאשר החוסך מעוניין לרכוש ביטוח נכות (אובדן כושר עבודה) בנוסף לקצבת הזקנה, או במצב בו החוסך מעוניין להפריש לאפיק חיסכון ללא תוספת כיסויים ביטוחיים וללא ביטוח אובדן כושר עבודה.

פנסיה מיידית

מדובר בקרן פנסיה חדשה, המאפשרת קליטת כספים מתוך חסכונות פרטיים או מניוד, בעזרתם היא משלמת קצבה חודשית לחוסך לכל החיים (החל מגיל 60 ומעלה). תודות לאפשרות קליטת הכספים ניתן להזרים סכומים גדולים יותר לקרן ובכך להגדיל אותה ואת סכום הקצבה החודשית שלה. יתרת הכספים מקרן הפנסיה המקיפה מושקעים בשוק ההון בהתאם למדיניות ההשקעה של קרן הפנסיה.

קרן פנסיה לעצמאיים

בשנת 2017 חוקק חוק "פנסיית חובה לעצמאים", המחייב עצמאים להפקיד קצבת פנסיה באמצעות מגוון מוצרים פנסיונים, ביניהם קרן פנסיה. החוק חל על עצמאים מגיל 21 ועד גיל 60, וזאת בכדי לאפשר לכלל האוכלוסייה להגיע לגיל פרישה כאשר בידם קצבת זקנה מספקת שתעניק להם שקט כלכלי. קרן פנסיה לעצמאים של הפניקס כוללת כיסויים ביטוחיים בנוגע לאובדן כושר עבודה ובמצב של פטירה בטרם עת.

מדוע נוהגים לאשר הלוואה מקרן פנסיה הפניקס?

הלוואה על חשבון קרן הפנסיה של הפניקס נחשבת לאפיק חיסכון בטוח, אשר מאפשר לגוף המלווה לקבל ערבון ביטוחי בעבור העברת כספי ההלוואה. גובה ההלוואה יכול להגיע לסכומים נכבדים תודות לגובה כספי התגמולים שנצברו בקרן, כאשר היתרון המרכזי הוא פריסת תשלומי ההחזר לאורך כ-7 שנים בממוצע, אלו מאפשרים למקבל ההלוואה להחזיר את סכום ההלוואה הכולל מבלי להגיע למצב בו יהיה עליו להשתמש בכספי הפנסיה על מנת לעמוד בתשלום.
בנוסף, הלוואה בגיבוי קרן הפנסיה מתבצעת בערבות כספי התגמולים בלבד (ללא הכספים הביטוחיים והפיצויים בקרן הפנסיה). 

הלוואה בתנאים נוחים ומשתלמים

הלוואה בגיבוי קרן הפנסיה של הפניקס מאפשרת מתן אישור מהיר על ידי הגוף המלווה, בדרך כלל מדובר ב-3 עד 4 ימי עסקים לכל היותר. הגוף המלווה נוהג לערוך מכרז בקרב הבנקים השונים והגופים הפיננסיים, על מנת למצוא את תנאי ההלוואה המשתלמים ביותר עבור מבקש ההלוואה, אשר כוללים פריסת תשלומים נוחה וארוכת טווח, ריבית מוזלת ועוד. בנוסף, הליך הגשת הבקשה עבור ההלוואה נעשה באופן מקוון וידידותי, שאורך מספר דקות ולאחר צירוף מספר מסמכים אונליין הבקשה נשלחת. מרגע זה הגוף המלווה בודק את הבקשה ומחזיר תשובה לאחר כ-3 עד 4 ימי עסקים – וכאשר ההלוואה מאושרת הסכום מועבר ישירות לחשבונו של מבקש ההלוואה, לאחר יום עסקים אחד בממוצע.
הלוואה מקרן פנסיה הפניקס מאפשרת הלוואה לכל מטרה בתנאים המשתלמים ביותר!

האם גם מסורבי הלוואה בנקאית יכולים לקבל את ההלוואה?

אכן, גם אנשים בעלי דירוג אשראי נמוך ומסורבי הלוואה בנקאית יכולים להגיש בקשה למתן הלוואה חוץ בנקאית בהסתמך על כספי התגמולים של קרן הפנסיה, אשר מאפשרת להם תנאי קבלה גמישים ביחס להליך קבלת הלוואה בנקאית.

זקוקים לייעוץ בנוגע למתן הלוואה מקרן הפנסיה? 

מלאו את הפרטים בטופס הנמצא בחלק העליון של העמוד, ואנו נדאג שיחזור אליכם במהרה יועץ פיננסי בכיר אשר ישמח לענות לכם על כל שאלה

על המחבר:
להגשת בקשה לקבלת הלוואה מלאו את הטופס:
חזרה לנושא שעניין אותכם:

להגשת בקשה לקבלת הלוואה מלאו את הטופס: