הלוואה מקרן פנסיה כלל

אנשים רבים מחפשים אחר פתרון כספי נזיל וזמין לכל מטרה - אם בעבור תשלום חוב, הליך רפואי, חתונה וכו'. אחד הפתרונות הנפוצים הוא לקיחת הלוואה בנקאית, אך זו יכולה להיות כרוכה בתהליך ארוך ובירוקרטי המלווה בריבית גבוהה. לכן, החלו להיכנס שחקניות נוספות לשוק ולהעניק מתן פתרונות פיננסיים בצורת הלוואה מקרן פנסיה, ביניהם הלוואה מקרן פנסיה כלל. האפשרות של לקיחת הלוואה בגיבוי קרן הפנסיה הפכה לפתרון המועדף על ידי שכירים ועצמאיים הזקוקים להלוואה מיידית.
להגשת בקשה לקבלת הלוואה מלאו את הטופס:
הלוואה מקרן פנסיה כלל
הלוואה מקרן פנסיה כלל

מהי חברת "כלל פנסיה וגמל בע"מ"?

כלל פנסיה וגמל בע"מ זוהי חברת בת של "כלל החזקות עסקי ביטוח בע"מ" אשר התאגדה בשנת 1995. היא ידועה במקצועיות שלה בכל הנוגע לניהול קופות גמל וקרנות פנסיה, ונחשבת לאחת מבין 5 חברות הפנסיה והגמל המובילות בישראל, עם למעלה ממיליון עמיתים בכל רחבי הארץ. כלל פנסיה וגמל בע"מ מנהלת מגוון רחב של מוצרי חיסכון לטווח הארוך והבינוני, היא מעניקה שירותים ללקוחות פרטיים ותאגידים, ומאפשרת הגשת בקשה להלוואה מקרן פנסיה כלל.

אילו קרנות פנסיה מציעה כלל?

חברת כלל פנסיה וגמל מציעה שני סוגים שונים עיקריים של קרנות פנסיה:

קרן פנסיה "כלל פנסיה"

קרן פנסיה מקיפה מבטיחה את דמי הניהול של העמית עד להגיעו לגיל פרישה, בנוסף היא מאפשרת לעמית ליהנות מהטבות בנוגע לשיעור דמי הניהול (אשר הולכים ופוחתים בהתאם לגידול ביתרה הצבורה) ותנאים ייחודיים נוספים. היא מיועדת לעצמאיים ושכירים ומשמשת כקצבת זקנה, בנוסף היא כוללת בתוכה כיסויים ביטוחיים כמו קצבה חודשית (המגיעה לתקרה של עד כ-75% מהשכר במקרה של נכות/אובדן כושר עבודה), וביטוח שאירים (במקרה של פטירה בטרם עת) אשר נועד להבטיח כי במקרה ובעל הקרן נפטר לפני גיל הפרישה, כספי הפנסיה יועברו לבני משפחתו באמצעות קצבה חודשית או תשלום חד פעמי.

קרן פנסיה "כלל פנסיה משלימה"

קרן פנסיה המשמשת עבור קצבת זקנה, היא יכולה להתלוות לקרן פנסיה מקיפה ובכך להגדיל את כספי החסכונות המיועדים לגיל זקנה. בצורתה הבסיסית היא מגיעה ללא ביטוחים נוספים, אך בחודש ינואר 2022 נוספו לקרן המשלימה מסלולי ביטוח נוספים המעניקים לעמיתים כיסויים ביטוחיים במקרה של אובדן כושר עבודה ופטירה בטרם עת בנוסף לקצבת הזקנה. יתרון נוסף הוא האפשרות העומדת בפני עמיתי הקרן לעבור בין מסלולים בהתאם לצורך, במהלך תקופת הניהול.

מדוע הלוואה בגיבוי קרן הפנסיה של כלל עדיפה על הלוואה בנקאית?

מדובר באופציה המועדפת ממספר סיבות:

  • ריבית מופחתת – לקיחת הלוואה מקרן הפנסיה של כלל מאפשרת קבלת ריבית מופחתת ביחס להלוואה בנקאית.
  • הליך מהיר ונגיש – הליך הגשת בקשה להלוואה בנקאית ידוע כתהליך בירוקרטי מתיש וארוך העושה שימוש במערכות מיושנות, לעומת זאת הלוואה בגיבוי קרן הפנסיה של "כלל" מתאפשרת על ידי הגשת בקשה אונליין בצירוף מסמכים רלוונטיים, לאחר מכן הבקשה נבדקת והתשובה ניתנת לאחר מספר ימים בודדים, ברגע שההלוואה מאושרת הכסף מועבר ישירות לחשבון הבנק של בעל החיסכון הפנסיוני.
  • אין צורך בערבים – הלוואה בנקאית מצריכה לרוב חתימת ערבים, בשונה מהלוואה חוץ בנקאית בגיבוי קרן הפנסיה אשר אינה מצריכה ערבים, ערבון כספי הגמל משמשים כביטוח במקרה של אי עמידה בתנאי התשלום.
  • מסגרת אשראי גבוהה יותר – הלוואה בגיבוי קרן הפנסיה של כלל מאפשרת לקיחת הלוואה בסכום של עד כ-30% מכספי התגמולים.
  • תקופת ההחזר – הלוואה בגיבוי קרן החיסכון הפנסיוני של כלל מאפשרת קבלת הלוואה צמודה למדד לתקופה של עד כ-7 שנים או בריבית שקלית (שאינה צמודה) שנתית.

האם ניתן לקבל הלוואה חוץ בנקאית בגיבוי קרן פנסיה כלל?

בהחלט, ניתן לקבל הלוואה חוץ בנקאית על סמך ערבון כספי התגמולים הנמצאים בחיסכון הפנסיוני שלכם המנוהל על ידי כלל. קרן פנסיה כלל נחשבת כערבון ביטוחי עבור הגוף המלווה, ומאפשרת לזרז את תהליך קבלת ההלוואה ולזכות בתנאים משתלמים במיוחד, הכוללים ריבית מופחתת ופריסת תשלומים ארוכת טווח. 

האם מסורבי בנקים יכולים לקבל הלוואה חוץ בנקאית בגיבוי קרן הפנסיה?

אכן, ניתן לקבל הלוואה על חשבון הפנסיה גם במקרה של דירוג אשראי שלילי ובעיות עבר בחשבון הבנק. הלוואה חוץ בנקאית מתאפשרת בתנאים נוחים יותר ותחת רגולציה מופחתת בהשוואה להלוואה הבנקאית, לכן פעמים רבות גם מסורבי בנקים המחזיקים בחיסכון פנסיוני מקבלים אישור לקבלת הלוואה חוץ בנקאית. 

כיצד מתבצע תהליך הגשת בקשה להלוואה בגיבוי קרן פנסיה כלל?

מדובר בהליך פשוט ומהיר, גם אם מדובר בהגשת בקשה ישירות מחברת "כלל" או דרך גוף פיננסי אחר המספק הלוואה חוץ בנקאית בגיבוי קרן החיסכון הפנסיוני. אם ברצונכם לפנות לחברת "כלל" כל שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לאתר החברה, ללחוץ על לשונית "הלוואות ומשכנתאות" ולבחור ב"הלוואה מקרן פנסיה", לאחר מכן תגיעו לעמוד המאפשר לכם להתחיל בהליך הגשת הבקשה על ידי לחיצה על הכפתור בחלק העליון של העמוד, הלחיצה תביא אתכם ישירות למילוי טופס צור קשר, בסיומו נציג מטעם "כלל" ייצור עמכם קשר בנושא וינחה אתכם בהמשך התהליך. לאחר מספר ימים תקבלו תשובה לגבי אישור או דחיית ההלוואה, כאשר ההלוואה תאושר תקבלו את הכסף לחשבונכם לאחר יום עד 3 ימי עסקים.

אם ברצונכם להגיש בקשה להלוואה בגיבוי קרן פנסיה מגוף פיננסי שאינו חברת "כלל", תוכלו לעשות זאת ביתר קלות על ידי שליחת בקשה אונליין בצירוף המסמכים הרלוונטיים, לאחר מכן הגוף המלווה יבדוק את הבקשה במשך יום עד 4 ימי עסקים לכל היותר, בסופם תינתן לכם תשובה. כאשר ההלוואה תאושר הכסף יועבר לחשבונכם לאחר כיום עד 3 ימי עסקים לכל היותר.

על המחבר:
להגשת בקשה לקבלת הלוואה מלאו את הטופס:
חזרה לנושא שעניין אותכם:

להגשת בקשה לקבלת הלוואה מלאו את הטופס: